onsdag 19 oktober 2016

Så blev det höstfint















Så blev det lite höstfint vid entrén i år igen! :) Och hösten har kommit med stormsteg. Och det är ju så, den måste ju komma för att vi ska komma framåt och närmare våren och sommaren :) Även om det känns väldigt avlägset. Vi har ju hela advent och jul framför oss och det är min favorit, det ser jag fram emot. Jag gillar alla årstider på sitt sätt, den jag tycker sämst om är vintern, den riktigt kalla, mörka och lååånga vintern. Det kunde få vara kortare om jag fick bestämma...


Nu ska jag unna mig lite lillördagsmys i form av ett glas vin och tona håret ;) Tips! Goldwells toningar är super, skonsamt för håret och finns i massor av vackra färger och nyanser. Finns hos frisörer och hos Lyko.se.



KRAM



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar