lördag 26 november 2016

Dagen före första advent...













Idag har jag fixat mossa till alla fina julblommor... Som ni säkert redan vet är jag ingen tomte-dekorations- människa, jag har rätt sparsmakat här hemma. Vilsamt så. Rött är vackert men inte hemma hos mig. Jag är väldigt känslig för saker och färger, de tar energi av mig, så det är en konstant avvägning här hemma när det ska inredas. Har väldigt känsligt öga...

Jag har dessutom nästan en konstant rensning av förrådet som pågår. Vill inte ha för mycket saker där heller, haha! Rensar, säljer och skänker. Ändå har vi trångt där tycker jag, men då ska man veta att vi har väldigt lite förvaringsyta i huset. Så småningom ska vi öppna upp en lucka i taket till den lilla krypvinden däruppe, där får man nämligen in en del kartonger ;)!


Nu måste jag sätta lite fart! Har en del ärenden och middagsfix innan jag vill landa i soffan!




KRAM






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar