onsdag 23 november 2016

Från Halloweenpumpor till adventsförberedelser












Vilket hopp! Från Halloweenpumpor till adventsförberedelser. Slowblogger yes I am! Fram till för ett par år sedan bloggande jag dagligen... Startade blogga 2010 och det går lite trögt för tillfället men jag är absolut inte redo att sluta blogga...


Här hemma kommer advent fram sakta men säkerligen, saknar amaryllis, både som snitt och i kruka men det ska inhandlas imorgon.


Just nu är jag väldigt nöjd med vårt nya överdrag till Ikeas Karlstadfåtölj från Bemz! Det är kritvitt i skrynkligt linne och galet fint! Nu ska jag börja spara ett till soffan också... Hur kunde Ikea sluta sälja Karlstadsfåtöljen förresten? Ett mysterium...Väldigt snygg och skön att sitta i, huge mistake Ikea!


En annan goding i vardagsrummet är vårt ny-gamla soffbord från Dux (Blocket när det är som bäst!)!
Skulle så gärna vilja ha en fin (stor!) matta men katten kräks tyvärr på dem, är lite less på förstörda mattor, så det får bli i ett annat liv! ;)




Så, nu fick ni lite uppdateringar från mig!


Hoppas ni mår bra!?



Stor kram på er!




Vi ses!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar