måndag 23 januari 2017

Vårkänslor i mitt kök













Startar upp veckan med lite vårfeeling i mitt kök, lovely scillor står på köksön och är underbara och inger ett hopp om vad som komma skall <3!


Jag har varit sjuk sen i slutet av förra veckan, så pass att jag förlorat mitt lukt- och smaksinne och har lock för ena örat, har aldrig hänt mig. Och hostan är hemsk. Var faktiskt hos läkaren i fredags och det visade sig att jag hade hög sänka och pipande lungor (röker inte), så jag kommer få en kallelse för en astmautredning. Har allergier och exem sen barnsben men detta väntade jag mig inte. Det finns iof i släkten så det var väl inte helt oväntat, även om jag inte fått någon diagnos än. De tar tydligen allvarligt på detta, då obehandlad astma kan öka chanserna till att få kol som äldre, hade ingen aning...


Men gissa om det är drygt att varken känna smak eller lukt :( Jag som älskar mat och dofter även om jag har en känslighet för just dofter, min man säger att jag har luktsinne som en knarkhund i vanliga fall, haha... men alltså inte nu :(


Nu börjar iaf barnen bli friska och det är dags för förskolan imorgon. Saknar rutiner igen faktiskt!




Önskar er en fin start på veckan!

KRAM på er!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar